دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در روسیه با صعود چهار نماینده ایران به نیمه نهایی پیگیری شد.
به گزارش آوای خزر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان از صبح امروز در شهر اوفا روسیه پیگیری شد.

در پایان مسابقات صبح رحمان عموزاد خلیلی در وزن 61 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 86 کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان در وزن 92 کیلوگرم و علی اکبرپور در وزن 125 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر بارتوز سولتیس از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله  یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر 2 از سد ابوالفضل نصیراف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد در این مرحله به مصاف فئودور بالتویف از روسیه می‌رود.

سبحان یاری در وزن 74 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 16 بر 9 مغلوب استامبول ژانیبک اولو از قرقیزستان شد و باید منتظر حضورش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را به دست آورد.

همچنین در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه 11 بر 6 جاشوا مورودیون از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 4 اسلام کاراتویف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله به مصاف داویتی کوگواشویلی از گرجستان می‌رود.

در وزن 92 کیلوگرم نیز مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر و امتیاز عالی موحامد گیمری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر سرگئی سارگیسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نیکولاس دی لانگی از آفریقای جنوبی می‌رود.

این نتایج در حالی رقم خورد که در وزن 125 کیلوگرم علی اکبرپور در دور اول با نتیجه 12 بر 2 و امتیاز عالی ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی آندری بستایف از روسیه را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ویات هندریکسون از آمریکا می‌رود.

کاوه: کشتی پشتوانه جوان می‌خواهد/ تعطیلی سالن‌ها مشکل بزرگی در راه پشتوانه‌سازی است

 

انتهای پیام/1005

 
 
برچسب ها: کشتی ، کشتی آزاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار